ID: 51583
Advertentie ID: #51583 is verwijderd van uw verlanglijst.
Klantadviseur bij De Nederlandsche Bank
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever Webhelp is benoemd tot beste werkgever 2011 in de facilitaire categorie.Webhelpis een van de grootste aanbieders op het gebied van klantcontact afhandeling en is het langstbestaande contact center in Nederland. Webhelp heeft o.a. banken, telefoon-/ internetproviders,grote (zorg)verzekeringsmaatschappijen, energieleveranciers en A-consumentenmerken als klant, waar jij voor komt te werken. Webhelp wordt regelmatig ingeschakeld bij overheidscampagnes, goede doelen en gemeentelijke projecten. De klantcontacten worden afgehandeld via telefoon, e-mail of internet, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. Wat biedt de opdrachtgever? Het bedrijf biedt jou graag werkzekerheid. In een uitdagende functie en een uitstekende werksfeer ben JIJ deschakel tussen de opdrachtgevers en haar klanten. Na een gedegen training ben je prima in staat om informatie en/of advies te geven over verschillende producten en diensten. Samen met je team ben je verantwoordelijk voor het eindresultaat. En ondertussen kan je ook nog binnen 2 jaar een landelijk erkend MBO-diploma halen.
Functieomschrijving
Als klantadviseur ben je het visitekaartje van De Nederlandsche Bank. Dagelijks worden er uiteenlopende informatieverzoeken van consumenten en professionals verwerkt door de informatiedesk waar jij komt te werken. Dit doen je in samenwerking met specialisten op allerlei gebieden. Je bent verantwoordelijk voor een accurate en professionele afhandeling; zowel telefonisch als per e-mail. De vragen kunnen gaan over het wisselen van guldens, eurovragen, het achterhalen van pensioenrechten of nagaan welke verzekeraar mogelijk een oude polis heeft overgenomen. Er wordt dus een hoge mate van professionaliteit en servicegerichtheid verwacht.
Functie-eisen
Om in aanmerking te komen voor deze functie voor langere tijd, voldoe je aan de volgende functie eisen:- je hebt een afgeronde HBO opleiding met een economische achtergrond;- ervaring in de bancaire sector is een pré, maar is niet vereist;- je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;- je bent iemand die initiatieven neemt en zelfstandig kunt werken;- je bent per direct beschikbaar voor langere tijd om tussen de 24 en 32 uur per week te werken;Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Reageer dan door online op deze vacature te solliciteren!Vergeet niet een motivatie mee te sturen!Benieuwd geworden naar de ervaringen van de medewerkers? Lees hieronder hun reactie.https:www.timing.nl/flexkrachten/wall-of-call/
Arbeidsvoorwaarden
Jouw startsalaris is € 12,50 bruto per uur, waarbij je bij goede prestaties binnen een jaar door kan groeien naar € 15,- bruto per uur. De werktijden zijn van 08:45 uur tot 17:00 uur van maandag t/m vrijdag.Daarnaast kan je via Good Habitz diverse online trainingen volgen om jezelf nog beter te ontwikkelen.
Onze opdrachtgever Webhelp is benoemd tot beste werkgever 2011 in de facilitaire categorie.Webhelpis een van de grootste aanbieders op het gebied van klantcontact afhandeling en is het langstbestaande contact center in Nederland. Webhelp heeft o.a. banken, telefoon-/ internetproviders,grote (zorg)verzekeringsmaatschappijen, energieleveranciers en A-consumentenmerken als klant, waar jij voor komt te werken. Webhelp wordt regelmatig ingeschakeld bij overheidscampagnes, goede doelen en gemeentelijke projecten. De klantcontacten worden afgehandeld via telefoon, e-mail of internet, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. Wat biedt de opdrachtgever? Het bedrijf biedt jou graag werkzekerheid. In een uitdagende functie en een uitstekende werksfeer ben JIJ deschakel tussen de opdrachtgevers en haar klanten. Na een gedegen training ben je prima in staat om informatie en/of advies te geven over verschillende producten en diensten. Samen met je team ben je verantwoordelijk voor het eindresultaat. En ondertussen kan je ook nog binnen 2 jaar een landelijk erkend MBO-diploma halen.
Functieomschrijving
Als klantadviseur ben je het visitekaartje van De Nederlandsche Bank. Dagelijks worden er uiteenlopende informatieverzoeken van consumenten en professionals verwerkt door de informatiedesk waar jij komt te werken. Dit doen je in samenwerking met specialisten op allerlei gebieden. Je bent verantwoordelijk voor een accurate en professionele afhandeling; zowel telefonisch als per e-mail. De vragen kunnen gaan over het wisselen van guldens, eurovragen, het achterhalen van pensioenrechten of nagaan welke verzekeraar mogelijk een oude polis heeft overgenomen. Er wordt dus een hoge mate van professionaliteit en servicegerichtheid verwacht.
Functie-eisen
Om in aanmerking te komen voor deze functie voor langere tijd, voldoe je aan de volgende functie eisen:- je hebt een afgeronde HBO opleiding met een economische achtergrond;- ervaring in de bancaire sector is een pré, maar is niet vereist;- je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;- je bent iemand die initiatieven neemt en zelfstandig kunt werken;- je bent per direct beschikbaar voor langere tijd om tussen de 24 en 32 uur per week te werken;Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Reageer dan door online op deze vacature te solliciteren!Vergeet niet een motivatie mee te sturen!Benieuwd geworden naar de ervaringen van de medewerkers? Lees hieronder hun reactie.https:www.timing.nl/flexkrachten/wall-of-call/
Arbeidsvoorwaarden
Jouw startsalaris is € 12,50 bruto per uur, waarbij je bij goede prestaties binnen een jaar door kan groeien naar € 15,- bruto per uur. De werktijden zijn van 08:45 uur tot 17:00 uur van maandag t/m vrijdag.Daarnaast kan je via Good Habitz diverse online trainingen volgen om jezelf nog beter te ontwikkelen.