ID: 2442
Advertentie ID: #2442 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Zeer nette snelle superseven kitcar te koop
€16.500,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Te koop zeer nette en zorgvuldig opgebouwde kitcar
Merk eigen bouw (op kenteken). Model MILAN 7 PLUS.
Zelfde afmetingen als Morh rush, Dax rush, Vm 77, RCB 77 enz, LINKS GESTUURD!
In 2008 volledig herbouwd zonder op de kosten te letten bijna alles is toen vernieuwd.
Let op dit is een serieus snelle auto met motorfietsmotor aandrijving, ongeveer 175 pk op 510 kg.
Km stand ongeveer 14000
Chassis bestaat uit vierkante en ronde koker profielen, met verlijmde en gepopnagelde aluminium delen. De motorkap en scuttle zijn uit aluminium vervaardigd. Spatborden, neus en achterkant zijn vervaardigd uit polyester. De auto is professioneel in 2 kleuren gespoten en is in zeer nette staat.
Motor is afkomstig uit een Yamaha R1 uit 2005 en is voorzien van een baffle plate in het carter, zodat de olie toevoer gewaarborgd blijft. Verder zit er een Power Commander op zodat de injectie naar eigen inzicht af te stellen is. Koelvloeistof expansievat en catch tank voor carter ontluchting zijn van aluminium. De 6 versnellingsbak is sequentieel en te bedienen middels flippers achter het stuur. De uitlaat is hand gemaakt en uniek geheel in de motorruimte onder gebracht.
De wielen zijn van OZ van het type Ultraleggera 15 inc (zeer licht in gewicht), de banden van Toyo semi slicks.
Voorremmen zijn voorzien van geventileerde remschijven met 4 zuiger Wilwood aluminium remklauwen. Achter remschijven en gereviseerde Ford remklauwen met handremfunktie. Stuurhuis quickrack 2.5 omw van links naar rechts.
Wielophanging bestaat uit losse draagarmen. Voor schokbrekers Avon instelbaar aluminium. Achter schokbrekers spax instelbaar. Auto is uitgelijnd.
Interieur bestaat uit polyester kuipstoelen en de verdere afwerking bestaat uit alcantara en aluminium. Er is een minimum aan knoppen aanwezig en ook de handremhendel is weggewerkt onder het dashboard om een zeer strakke afwerking te verkrijgen. Achter het stuur zit een digidash, met zeer veel mogelijkheden oa snelheid toerental, schakellampen, olie en water temperatuur aanduiding, brandstofniveau, oliedruk en alarmen als er iets mis dreigt te gaan.
Verlichting bestaat behalve de koplampen geheel uit led units. Ook led knipperlichten in de spiegels en 3e remlicht verwerkt in de rollbar.
Extra aanwezig: Bouw handleiding, rekeningen van de herbouw, foto reportage van de bouw, Taxatie rapport 19500,00 euro (2010). Extra onderdelen: mal voor fabricage scuttle, extra achteras compleet, 6 versnellingsbak, koppeling, veren enz.
Bij interesse graag mailen aub.
Auto hoeft niet perse weg, maar ik maak er te kort gebruik van dus is het tijd voor wat anders.
Merk eigen bouw (op kenteken). Model MILAN 7 PLUS.
Zelfde afmetingen als Morh rush, Dax rush, Vm 77, RCB 77 enz, LINKS GESTUURD!
In 2008 volledig herbouwd zonder op de kosten te letten bijna alles is toen vernieuwd.
Let op dit is een serieus snelle auto met motorfietsmotor aandrijving, ongeveer 175 pk op 510 kg.
Km stand ongeveer 14000
Chassis bestaat uit vierkante en ronde koker profielen, met verlijmde en gepopnagelde aluminium delen. De motorkap en scuttle zijn uit aluminium vervaardigd. Spatborden, neus en achterkant zijn vervaardigd uit polyester. De auto is professioneel in 2 kleuren gespoten en is in zeer nette staat.
Motor is afkomstig uit een Yamaha R1 uit 2005 en is voorzien van een baffle plate in het carter, zodat de olie toevoer gewaarborgd blijft. Verder zit er een Power Commander op zodat de injectie naar eigen inzicht af te stellen is. Koelvloeistof expansievat en catch tank voor carter ontluchting zijn van aluminium. De 6 versnellingsbak is sequentieel en te bedienen middels flippers achter het stuur. De uitlaat is hand gemaakt en uniek geheel in de motorruimte onder gebracht.
De wielen zijn van OZ van het type Ultraleggera 15 inc (zeer licht in gewicht), de banden van Toyo semi slicks.
Voorremmen zijn voorzien van geventileerde remschijven met 4 zuiger Wilwood aluminium remklauwen. Achter remschijven en gereviseerde Ford remklauwen met handremfunktie. Stuurhuis quickrack 2.5 omw van links naar rechts.
Wielophanging bestaat uit losse draagarmen. Voor schokbrekers Avon instelbaar aluminium. Achter schokbrekers spax instelbaar. Auto is uitgelijnd.
Interieur bestaat uit polyester kuipstoelen en de verdere afwerking bestaat uit alcantara en aluminium. Er is een minimum aan knoppen aanwezig en ook de handremhendel is weggewerkt onder het dashboard om een zeer strakke afwerking te verkrijgen. Achter het stuur zit een digidash, met zeer veel mogelijkheden oa snelheid toerental, schakellampen, olie en water temperatuur aanduiding, brandstofniveau, oliedruk en alarmen als er iets mis dreigt te gaan.
Verlichting bestaat behalve de koplampen geheel uit led units. Ook led knipperlichten in de spiegels en 3e remlicht verwerkt in de rollbar.
Extra aanwezig: Bouw handleiding, rekeningen van de herbouw, foto reportage van de bouw, Taxatie rapport 19500,00 euro (2010). Extra onderdelen: mal voor fabricage scuttle, extra achteras compleet, 6 versnellingsbak, koppeling, veren enz.
Bij interesse graag mailen aub.
Auto hoeft niet perse weg, maar ik maak er te kort gebruik van dus is het tijd voor wat anders.